Celem szkolenia dotyczącego tematyki Regulaminu Pracy jest wskazanie prawidłowych zapisów, jakie powinny zawarte być w regulaminie.

W związku z nowelizacja Kodeksu Pracy, pracodawcy zobligowani zostali do dokonania zmian i uzupełnienia o nowe zapisy istniejących już w ich zakładach pracy regulaminów, a czasami wręcz opracowania zupełnie nowych dokumentów.

Postanowienia zawarte w regulaminach mają istotne znaczenie dla funkcjonowania organizacji, a ich naruszenie może stanowić wykroczenie przeciwko prawom pracowniczym i wiązać się z koniecznością wstecznego naliczania – w wyniku kontroli PIP – należności pracowniczych.

Dlatego też bardzo ważne jest posiadanie takich regulaminów pracy, w których zawarte zapisy i regulacje w pełni będą odpowiadać potrzebom pracodawcy w 2025 roku.

 

Szkolenie ma charakter praktycznych warsztatów, podczas których – krok po kroku – uczestnicy zapoznają, jak w prawidłowy sposób tworzyć regulamin pracy oraz jak wprowadzać zmiany i aktualizacje w istniejących już dokumentach.