Zapraszamy Państwa na kompleksowe szkolenie dotyczące tematyki rozliczania wydatków na reklamę, reprezentację, sponsoring, upominki dla kontrahentów i pracowników oraz ich skutków w zakresie podatków PIT i VAT.
Koszty reprezentacji i reklamy są wydatkami, których zaliczenie lub nie do kosztów firmowych wzbudza wiele kontrowersji. Wywołane to jest faktem braku jednoznacznych przepisów w tym zakresie oraz częstymi zmianami prawa.

Na szkoleniu przede wszystkim podpowiemy jak:
– prawidłowo  rozliczyć  wydatki na działalność reklamową, reprezentacyjną, promocyjną?
– jak dokładnie udokumentować wydatki (jakie dokumenty) i uzasadnić, aby uniknąć ryzyka podatkowego?
– wskażemy kluczowe aspekty w interpretacji ogólnej MF, które należy wziąć pod uwagę  klasyfikując koszty.

Niezależnie od tego, jak duże środki angażowane są przez podatnika w aktywności służące reklamie, reprezentacji i promocji, musi on dochowywać należytej staranności przy wyznaczaniu skutków podatkowych. Chodzi nie tylko o koszty podatkowe i dokonywane w celu ich właściwego rozliczenia rozróżnienie na reklamę i reprezentację, lecz także o podatek od towarów in usług.

Dlatego tak bardzo ważne jest śledzenie na bieżąco zmian w przepisach podatkowych dotyczących reklamy i reprezentacji oraz poznanie najnowszych interpretacji i orzecznictwa organów podatkowych. 

Szkolenie prowadzone jest przez eksperta-praktyka, licencjonowanego doradcę podatkowego, posiadającego ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w Izbie Skarbowej, nadzorującego pracę w dziale kontroli skarbowej i postępowań podatkowych, wykładowcę cenionego za jasny i zrozumiały sposób przekazywania praktycznej wiedzy.