Adresaci szkolenia:
a/ pracownicy działów kadrowo-płacowych, rachuby i administracji biurowej,
b/ osoby zajmujące się wyliczeniami list płac.

Udział w zajęciach jest rekomendowany osobom zajmującym się zestawianiem danych kadrowych i wyliczeniami w ramach zadań płacowych.

Szkolenie „Excel w kadrach i płacach” ma charakter warsztatowy i realizowany jest wyłącznie w formie praktycznych ćwiczeń.

Główne punkty szkolenia dotyczącego praktycznego wykorzystania Excela w pracy służb kadrowo-płacowych:
a/ prawidłowe przygotowanie danych do zestawień kadrowo-płacowych,
b/ metody walidacji danych w raportach kadrowo-płacowych,
c/ tworzenie formularzy i zestawień kadrowo- płacowych w oparciu o dane wejściowe (importowane),
d/ techniki zapobieganie powstania błędom w arkuszach z danymi,
e/ wykorzystanie narzędzi formatowania warunkowego,
f/ wykorzystanie raportów tabel przestawnych przy tworzeniu zestawień,
g/ wykorzystanie funkcji wyszukaj.pionowo() przy tworzeniu zestawień kadrowych,
h/ zastosowanie innych funkcji sumujących przy sporządzaniu raportów kadrowo – płacowych.